Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj (CROSBI ID 565628)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kovač, Ivan ; Grbac, Bruno ; Palić, Mirko Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.). Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2010. str. 605-613

Podaci o odgovornosti

Kovač, Ivan ; Grbac, Bruno ; Palić, Mirko

hrvatski

Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj

Marketinška orijentacija već dugi niz godina predstavlja zahvalnu temu znanstvenih istraživanja. Općenito je prihvaćeno shvaćanje da je marketinška orijentacija snažno povezana s poslovnom uspješnošću poduzeća. Međutim, mnogobrojna istraživanja provedena u prošlosti često su pokazivala da većina poduzeća u vlastitoj poslovnoj praksi nije usvojila marketinšku koncepciju u potpunosti. Cilj ovog rada je istražiti koji su to specifični elementi marketinške orijentacije dominantno aplicirani u sektoru proizvodnje pića u Republici Hrvatskoj. Empirijsko istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je na uzorku menadžera zaposlenih u prodaji i/ili marketingu u poduzećima koja se bave proizvodnjom pića na hrvatskom tržištu.

marketinška orijentacija; marketing; proizvodnja pića; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Dominant Elements of Market Orientation of Beverage Producers in Croatia

nije evidentirano

market orientation; marketing; beverage production; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

605-613.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development

Katalinić, Branko.

Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna

978-953-7744-06-9

Podaci o skupu

International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development (2 ; 2010)

predavanje

03.09.2010-03.09.2010

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija