Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj (CROSBI ID 565628)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kovač, Ivan ; Grbac, Bruno ; Palić, Mirko
hrvatski
Dominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj
Marketinška orijentacija već dugi niz godina predstavlja zahvalnu temu znanstvenih istraživanja. Općenito je prihvaćeno shvaćanje da je marketinška orijentacija snažno povezana s poslovnom uspješnošću poduzeća. Međutim, mnogobrojna istraživanja provedena u prošlosti često su pokazivala da većina poduzeća u vlastitoj poslovnoj praksi nije usvojila marketinšku koncepciju u potpunosti. Cilj ovog rada je istražiti koji su to specifični elementi marketinške orijentacije dominantno aplicirani u sektoru proizvodnje pića u Republici Hrvatskoj. Empirijsko istraživanje za potrebe ovog rada provedeno je na uzorku menadžera zaposlenih u prodaji i/ili marketingu u poduzećima koja se bave proizvodnjom pića na hrvatskom tržištu.
marketinška orijentacija; marketing; proizvodnja pića; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Dominant Elements of Market Orientation of Beverage Producers in Croatia
nije evidentirano
market orientation; marketing; beverage production; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
605-613.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development
Katalinić, Branko.
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-953-7744-06-9
Podaci o skupu
International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development (2 ; 2010)
predavanje
03.09.2010-03.09.2010
Požega, Hrvatska