Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? (CROSBI ID 565562)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brčić-Stipčević, Vesna ; Petljak, Kristina ; Guszak, Irena
hrvatski
Što utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda?
Zbog negativnih implikacija kapitalno intenzivne poljoprivrede, dolazi do sve bržeg prihvaćanja i razvoja ekološke poljoprivrede. Kao posljedica povećanog interesa potrošača za samozaštitu vlastitog zdravlja, povećava se potrošnja ekoloških prehrambenih proizvoda, što dovodi do razvoja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda. Rad donosi kratak prikaz motiva koji utječu na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda, kao i prepreka koje onemogućavaju daljnje povećanje potrošnje istih.
ekološka poljoprivreda; ekološki prehrambeni proizvodi; motivi; stavovi; potrošači
referenciranje rada: Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea“ Focus on: Regional Development, ISBN 978-953-7744-06-9, ISBN 978-3-901509-76-6, Editor Branko Katalinić, Published by Polytechnic of Pozega, Croatia & DAAM International Vienna, Austria, str. 0149.-0155.
engleski
What influences organic food purchase?
nije evidentirano
organic agriculture; organic food; motives; attitudes; consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
0149-0155.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development"
Katalinić, Branko
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-953-7744-06-9
Podaci o skupu
2. međunarodna konferencija “Vallis Aurea - focus on: Regional Development”
predavanje
03.09.2010-03.09.2010
Požega, Hrvatska