Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 360634)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Donadić, Maja Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Donadić, Maja

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing usluga malih i obiteljskih hotela u Republici Hrvatskoj

Broj malih hotela u 2009. u Hrvatskoj iznosi 296, što čini oko 53% u ukupnom broju hotela. Broj kreveta u malim hotelima u odnosu na broj kreveta u velikim hotelskim kućama, iznosi 13.5% što je oko 13680 kreveta. Najveći porast hotelskih objekata u razdoblju od 2003.- 2008. ostvaren je na području malih i obiteljskih hotela čemu je velikim dijelom doprinio i program „Poticaj za uspjeh“. Prednosti i nedostaci malih hotela u odnosu na velike hotele, proizlaze iz njihove veličine, koja utječe i na određene specifičnosti u eksternom, internom i interaktivnom marketingu kao i u marketingu odnosa. Hotelske usluge karakterizira visoka radna intenzivnost i učestali osobni kontakt s gostom. Obiteljski i mali hoteli imaju mogućnost stvaranja tople, srdačne, obiteljske atmosfere i individualiziranog pristupa. Takav model dovodi do zadovoljstva i povjerenja gostiju. U magistarskom radu provedeno je istraživanje anketiranjem vlasnika hotela na uzorku od 35 malih i obiteljskih hotela članova Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela, ravnomjerno raspoređenih diljem Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina gostiju sazna za male hotele putem interneta te da rezervira smještaj direktno bez posrednika. Istraživanje je također pokazalo da vlasnici malih i obiteljskih hotela smatraju da budućnost i uspjeh hotela počiva na kvalitetnoj i personaliziranoj usluzi koja se pruža u srdačnoj, toploj i obiteljskoj atmosferi te da većina gostiju malih hotela u Republici Hrvatskoj, suprotno pretpostavci, nisu gosti iz Italije, Austrije i Slovenije. Bez kvalitetnih hotelskih kapaciteta Hrvatska ne može držati korak s vodećim turističkim destinacijama. U idućem razdoblju neminovno se mora podignuti razina smještaja. Malo i obiteljsko hotelijerstvo je dobar odgovor, s napomenom da je potreban veliki napor i zalaganje malih hotelijera kako bi ovaj segment turističke ponude trajno zaživio i time poboljšao ukupnu hrvatsku turističku ponudu. Hoteli s prepoznatljivim hrvatskim identitetom u arhitekturi, gastronomiji, srdačnosti, tradiciji i običajima izborit će se za gosta u oštroj svjetskoj konkurenciji.

mali hoteli; obiteljski hoteli; marketing usluga u hotelijerstvu i turizmu

nije evidentirano

engleski

Marketing of small and family run hotels in Republic of Croatia

nije evidentirano

small hotels; family run hotels; services marketing for hospitality and tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

116

08.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija