Malo i srednje poduzetništvo u funkciji afirmacije hrvatskog turizma (CROSBI ID 565505)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavia, Nadia ; Stipanović, Christian ; Bašić, Ivo
hrvatski
Malo i srednje poduzetništvo u funkciji afirmacije hrvatskog turizma
Rad definira značaj malog i srednjeg poduzetništva u inoviranju hrvatskog turizma. Malo i srednje poduzetništvo mora na temelju intelektualnog kapitala i informacija pretvoriti prirodne preduvjete u konkurentske prednosti temeljene na inovacijama (brzini) u cilju multipliciranja profita. Obiteljski hoteli kao ključni primjeri malog i srednjeg poduzetništva predstavljaju priliku kvalitativnog preoblikovanja hrvatske hotelske ponude s ciljem privlačenja zahtjevnijih turista, produženjem turističke sezone i turističke valorizacije svih regija.
malo i srednje poduzetništvo; obiteljski hoteli; koncepcija razvoja; novi trendovi; inovacija
nije evidentirano
engleski
Small and Medium Enterprises in the Function of Afirmation of Croatian Tourism
nije evidentirano
small and medium enterprises; family hotels; the concept of development; new trends; innovation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1061-1070.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2nd International Conference Vallis Aurea, Focus on: Regional Development
Katalinić, Branko
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-953-7744-06-9
Podaci o skupu
2nd International Conference "Vallis Aurea" focus on :regional development
poster
03.09.2010-03.09.2010
Požega, Hrvatska