Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nužnost implementacije poduzetničkih kompetencija u kurikulum neformalnog obrazovanja (CROSBI ID 565504)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Heder, Efka ; Smoljić, Mirko ; Tafra, Vitomir Nužnost implementacije poduzetničkih kompetencija u kurikulum neformalnog obrazovanja // Andragoški glasnik / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.). 2009. str. 73-81

Podaci o odgovornosti

Heder, Efka ; Smoljić, Mirko ; Tafra, Vitomir

hrvatski

Nužnost implementacije poduzetničkih kompetencija u kurikulum neformalnog obrazovanja

Strateški razvitak svake pojedine države ovisi ponajprije o kvaliteti ljudskih resursa, jer napredovanje svakog čovjeka, u bilo kojem smislu, nije moguće bez prihvaćanja promjena i svjesnog sudjelovanja u njima. Cjeloživotno učenje postaje egzistencijalna nužnost, kako pojedinca, tako i društva u cjelini. Neformalni oblici obrazovanja i učenja po svojim su fleksibilnim karakteristikama prikladni za brzu prilagodbu trenutnim i budućim potrebama gospodarstva uvjetovanim globalnim tehničko-tehnološkim napretkom. Kvaliteta uključivanja nacionalnog gospodarstva u suvremene tržišne tijekove ovisi između ostalog i o usvojenosti poduzetničkih kompetencija svakog pojedinca. Upravo je i iz tog razloga poduzetništvo jedno od ključnih kompetencija za proaktivno djelovanje. Uključivanjem poduzetničkih kompetencija u kurikulum neformalnog obrazovanja podiže se upotrebna vrijednost samog obrazovnog programa što doprinosi i trajnoj zapošljivosti. To se sve uvodi s ciljem povećanja stupnja gospodarske konkurentnosti. Autor ukazuje na distinkciju pragmatičnog poimanja poduzetništva i definiranja istog kao ekonomskog pojma, ali i kao svojevrsno specifično filozofsko određenje u smislu prihvaćanja životnih načela stvaranja. Stjecanje aplikativnih poduzetničkih kompetencija uz pomoć instrumentarija cjeloživotnog učenja, a posebno aktivnih metoda učenja i poučavanja, čini dio društvenog kapitala zajednice i uvjet su gospodarske opstojnosti. U zaključku, autor ukazuje da za ostvarenje tog cilja nužna jasna kurikularna određenja neformalnih oblika obrazovanja i učenja kako bi se i koncept učenja za poduzetništvo mogao sustavno razvijati.

cjeloživotno učenje; gospodarska konkurentnost; kompetencije; kurikulum; neformalno obrazovanje; poduzetništvo; trajna zapošljivost.

nije evidentirano

engleski

The neccesity of implementation of entrepreneurial competences in to the curriculum of non-formal education

nije evidentirano

lifelong leaming; economic competitiveness; competences; curriculum; non-formal education; entrepreneurship; permanent employability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-81.

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-98811-3-7

1331-3134

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih (4 ; 2009)

predavanje

29.05.2009-31.05.2009

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano