Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga (CROSBI ID 360602)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Bogati, Nikolina
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga
Imidž poduzeća u marketingu usluga bio je veoma rano identificiran kao jedan od najznačajnijih elemenata u cjelokupnoj ocjeni usluge, ali i u ocjeni samog poduzeća. Specifična obilježja usluga (neopipljivost, nedjeljivost pružanja od korištenja usluge, neuskladištivnost, heterogenost i odsutnost vlasništva) otežavaju komunikaciju željenog imidža, no s druge strane, predstavljaju mogućnost za diferencijaciju uslužnog poduzeća. Temeljna zadaća marketinške komunikacije je jačanje imidža odnosno dodavanje elemenata vrijednosti marki, to jest poduzeću. Zanimanje za područje identiteta uvjetovale su mutacije okruženja poput rastuće internacionalizacije, spajanja i preuzimanja poduzeća, deregulacije i privatizacije tržišta, što je dovelo do toga da se identitet poduzeća pojavljuje kao potencijalni strateški resurs za suočavanje s novonastalim okolnostima.
imidž uslužnih poduzeća; identitet; bankarske usluge
nije evidentirano
engleski
The Role of Identity in Banking Services Image Management
nije evidentirano
imiage of services companies; identity; bank services
nije evidentirano
Podaci o izdanju
154
10.03.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb