Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga (CROSBI ID 360602)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Bogati, Nikolina Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Bogati, Nikolina

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Uloga identiteta u upravljanju imidžom bankovnih usluga

Imidž poduzeća u marketingu usluga bio je veoma rano identificiran kao jedan od najznačajnijih elemenata u cjelokupnoj ocjeni usluge, ali i u ocjeni samog poduzeća. Specifična obilježja usluga (neopipljivost, nedjeljivost pružanja od korištenja usluge, neuskladištivnost, heterogenost i odsutnost vlasništva) otežavaju komunikaciju željenog imidža, no s druge strane, predstavljaju mogućnost za diferencijaciju uslužnog poduzeća. Temeljna zadaća marketinške komunikacije je jačanje imidža odnosno dodavanje elemenata vrijednosti marki, to jest poduzeću. Zanimanje za područje identiteta uvjetovale su mutacije okruženja poput rastuće internacionalizacije, spajanja i preuzimanja poduzeća, deregulacije i privatizacije tržišta, što je dovelo do toga da se identitet poduzeća pojavljuje kao potencijalni strateški resurs za suočavanje s novonastalim okolnostima.

imidž uslužnih poduzeća; identitet; bankarske usluge

nije evidentirano

engleski

The Role of Identity in Banking Services Image Management

nije evidentirano

imiage of services companies; identity; bank services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

154

10.03.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija