Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije (CROSBI ID 360556)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Marušić, Stanislav
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije
Povećanje prihoda po korisniku vrlo je bitno za poslovanje mobilnih operatora s obzirom na smanjenje rasta prometa od govornih usluga. Podatkovne usluge mobilne komunikacije nude velike mogućnosti operatorima u nadolazećem razdoblju. Različite strategije i marketinški miks pri uvođenju podatkovnih usluga dovode do dijametralno različite uspješnosti poslovanja u području podatkovnih usluga mobilnih komunikacija. U ovome radu istražene su potrebe i preferencije korisnika mobilne komunikacije na hrvatskom tržištu u sljedećim područjima: najkorištenije i potencijalno najzanimljivije podatkovne usluge, preferirani način plaćanja ovih usluga, važnost sigurnosti transakcija kod usluga mobilnoga plaćanja i usporedba korištenja te interesa za navedene usluge u korisnika s naprednijim i starijim generacijama mobilnoga telefona. Rezultati impliciraju da je za uspjeh nove generacije podatkovnih usluga potrebno postojanje atraktivnih aplikacija, prisutnost ciljanih usluga u medijima uz jasno komunicirane koristi koje one donose, niže određene cijene te lako aktiviranje i korištenje same usluge.
podatkovne usluge mobilne komunikacije; marketing; marketinški miks; tržište mobilnih komunikacija
nije evidentirano
engleski
Mobile Communications Data Services Marketing
nije evidentirano
mobile data services; marketing; marketing mix; mobile communications market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
113
11.07.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb