Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru (CROSBI ID 360555)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Pepur, Mario
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Percipirana kvaliteta usluga u bankarskom sektoru
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u magistarskom radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije. U radu je korištena mapa "važnost-performansa" kako bi se ispitalo koje su od "pet osnovnih dimenzija" kvalitete usluga značajne za korisnike financijskih usluga te kako bi se prikazala korisnost i relativna jednostavnost primjene ovoga načina mjerenja kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Također, cilj istraživanja je pokazati ne samo kako klijenti percipiraju kvalitetu usluga koje im banke trenutno pružaju, nego i što je važno za klijente pri korištenju bankarskih usluga. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju kako banke još uvijek ne vode dovoljno računa o kvaliteti usluga koje pružaju individualnim korisnicima.
kvaliteta usluga; zadovoljstvo korisnika; bankarski sektor; mapa „važnost - performanse“; SERVQUAL
nije evidentirano
engleski
Perceived Service Quality in Banking Sector
nije evidentirano
service quality; customer satisfaction; banking sector; map “importance - performance”; SERVQUAL
nije evidentirano
Podaci o izdanju
112
30.11.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split