Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje (CROSBI ID 360554)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Devila, Ivana Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Devila, Ivana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Imidž hrvatskih proizvoda krajnje potrošnje

Imidž proizvoda područje je istraživanja brojnih radova znanstvenika i stručnjaka u praksi. Važnost imidža proizvoda ogleda se u njegovu utjecaju na poslovni uspjeh poduzeća ; pozitivna slika proizvoda na tržištu dovest će, posredno, do povećane potražnje za proizvodom, a time i do rasta profita. Iz tog razloga, osnovnu ulogu pri upravljanju imidžem proizvoda preuzima upravo matično poduzeće. Imidž proizvoda složena je kategorija, povezana s velikim brojem varijabli. Jedna od često proučavanih je zemlja porijekla proizvoda. Većina autora koji se bave tom tematikom slažu se da zemlja porijekla ima utjecaj na imidž proizvoda. Znanja o sastavnicama imidža proizvoda, varijablama utjecaja na njegovu izgradnju te mogućnostima učinkovitog upravljanja procesom izgradnje značajna su vrijednost u razumijevanju marketinškog djelovanja. Teorijski doprinos magistarskog rada iskazan je kroz pregled znanstvene i stručne literature iz područja imidža proizvoda, imidža zemlje porijekla, etnocentrizma, patriotizma te izvještaja o stanju i kretanjima u industriji sladoleda hrvatskog, europskog i globalnog tržišta. Rad svoj znanstveni doprinos temelji na prikazu relevantnih saznanja o imidžu hrvatskih proizvoda na domaćem tržištu. Osnovu čini istraživanje imidža hrvatskih prehrambenih proizvoda krajnje potrošnje, konkretno, sladoleda, provedeno među potrošačima u Republici Hrvatskoj. Temeljem primijenjenih metoda, procijenjen je imidž hrvatskih proizvoda te su dobivena relevantna saznanja o stavovima hrvatskih potrošača spram kupovine i potrošnje domaćih proizvoda. Testirane su četiri hipoteze. Rezultati pokazuju da hrvatski potrošači imaju izraženo pozitivne stavove spram kupovine i potrošnje hrvatskih marki proizvoda ; smatraju domaći proizvod jednako kvalitetnim odnosno kvalitetnijim od inozemnog ; važna im je zemlja porijekla proizvoda koje kupuju te se u njihovom potrošačkom ponašanju uočava utjecaj pojava poput patriotizma i etnocentrizma.

imidž hrvatskih proizvoda; zemlja porijekla proizvoda; tržište sladoleda; stavovi hrvatskih potrošača

nije evidentirano

engleski

Image of Croatian Consumer Products

nije evidentirano

Croatian product's image; product's country of origin; ice cream market; Croatian consumer's attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

114

08.12.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija