Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća (CROSBI ID 42147)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krupka, Zoran ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav Utjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 179-191

Podaci o odgovornosti

Krupka, Zoran ; Previšić, Jozo ; Škare, Vatroslav

hrvatski

Utjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća

Osnovna svrha rada je istražiti i analizirati stavove menadžera o stupnju autonomije podružnica u hrvatskim grupama poduzeća u odnosu na odvojenost/povezanost vlasničke i upravljačke funkcije. Utjecaj autonomije podružnice na njenu profitabilnost i razmjenu s nepovezanim poduzećima drugi je cilj rada. Za potrebe rada provedeno je primarno istraživanje na namjernom uzorku stručnjaka u koji su ulazili menadžeri zaposleni u hrvatskim grupama poduzeća. Kao mjerni instrument u istraživanju korišten je visokostrukturirani anketni upitnik. Postavljene su tri glavne hipoteze. H1 - Autonomija podružnica je veća u grupama poduzeća u kojima je vlasnička funkcija odijeljena od upravljačke funkcije nego u podružnicama grupa poduzeća u kojima su vlasnička i upravljačka funkcija objedinjene. H2 – Veći stupanj autonomije podružnica pozitivno utječe na njihovu profitabilnost. H3 – Veći stupanj autonomije podružnica pozitivno utječe ne njihovu razmjenu s nepovezanim poduzećima. Za testiranje hipoteza korišteni su t-test i ANOVA. Sve hipoteze su potvrđene.

grupe poduzeća, odnos vlasničke i upravljačke funkcije, profitabilnost

Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. CROMAR kongres Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality, održanom od 25.-27.10.2007., Rijeka, Hrvatska ; objavljen u cjelosti na CD-Zborniku radova ; Rijeka : Ekonomski fakultet, 2007. ; ISBN 978-953-6148-63-9.

engleski

The Influence Of Ownership And Management Function Relations On The Autonomy Of The Subsidiaries In Croatian Group Of Companies

nije evidentirano

groups of companies, relationship between ownership and management, profitability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

179-191.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-72-1

Povezanost rada

Ekonomija