Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga (CROSBI ID 360491)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Škare, Vatroslav
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga
Marketinško određenje interneta ogleda se kroz brojna istraživanja o marketinškim mogućnostima interneta. Autori internet promatraju kao tržište (marketspace) na kojem se odvijaju razmjene tradicionalnih, ali i novih vrijednosti, poput digitalnih proizvoda i potpuno novih usluga. Internet pruža podršku gotovo svim aspektima poslovanja poduzeća i može se primjenjivati kod svih elemenata marketinškog miksa. Predmet magistarskog rada je prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga. Studentska populacija predstavlja dio ukupne populacije koji u izrazito velikoj mjeri prihvaća korištenje interneta te je nesumnjivo važan segment za aktivnosti internetskog marketinga. Istraživanje navika u korištenju interneta kod studentske populacije važno je iz nekoliko razloga: 1) studenti su potrošači ; 2) studenti završnih godina uskoro će postati mladi zaposleni profesionalci koji će imati vlastita primanja (te će se vrijednosti njihovih potrošnji značajno povećati) ; 3) studenti završnih godina bit će u bliskoj budućnosti oni zaposlenici u poduzećima koji će, između ostalog, odlučivati o provedbi poslovnih aktivnosti putem interneta. Prema rezultatima istraživanja, studentska populacija aktivno koristi internet i to prvenstveno kao komunikacijski kanal. Prihvaćenost interneta kao mjesta transakcije je niska, ali je prihvaćenost interneta za korištenje usluga znatno viša u odnosu prema kupovini opipljivih proizvoda. Studentska populacija korištenje interneta smatra jednostavnim, a ne postoji značajna razlika u percepciji složenosti korištenja interneta između ispitanika s razvijenijim vještinama korištenja računala i višom razinom znanja engleskog jezika u odnosu na ostale. Također, ne postoje signifikantne razlike između studenata iz različitih znanstvenih područja u percepciji složenosti korištenja interneta. Percepcija složenosti kupovine proizvoda i korištenja usluga pod utjecajem je iskustva kupovanja proizvoda odnosno korištenja usluga putem interneta. Potencijal interneta kao novog kanala prodaje proizvoda je nizak. S druge strane, studentska populacija percipira puno veću važnost interneta kao novog kanala prodaje i distribucije usluga.
internetski marketing; studentska populacija; prihvaćenost interneta
nije evidentirano
engleski
Role of students' adoption and use of the Internet in development of Internet marketing
nije evidentirano
Internet marketing; student population; Internet adoption
nije evidentirano
Podaci o izdanju
134
12.04.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb