Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena (CROSBI ID 165227)

Prilog u časopisu | ostalo

Bognar, Branko Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena // Profil akademija, 6 (2008), 15; 4-7

Podaci o odgovornosti

Bognar, Branko

hrvatski

Učitelji nisu realizatori tuđih ideja nego vlasnici promjena

Unatoč tome što akcijska istraživanja doprinose ostvarivanju suštinskih promjena, ona se još uvijek malo koriste i potiču u našim školama. Takvo stanje bi trebalo što prije mijenjati ukoliko nam je uistinu stalo do stvaranja škole u koju će učenici ići s vesljem. Kako bi akcijska istraživanja postala sastavnim dijelom profesionalne prakse naših učitelja i stručnih suradnika, važno je započeti s njihovim učenjem još na faklutetu, a nastaviti tijekom stručnog usavršavanja. Posebno je važno omogućiti učiteljima objavljivanje svojih iskustava u različitim stručnim časopisima.

akcijska istraživanja; promjene u odgojnoj praksi; učitelji akcijski istraživači; kritičko prijateljstvo

Rad je dostupan na http://www.profil-international.hr/files/Profil%20Akademija/Profil%20Akademija%2015-2008%201-19.pdf

engleski

Teachers are not realisators of somebody else's ideas but owners of changes

nije evidentirano

action research; changes in educational practice; teachers action researcher; critical friendship

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (15)

2008.

4-7

objavljeno

1333-6630

Povezanost rada

Pedagogija