Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elektroničko učenje (CROSBI ID 165225)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bognar, Branko Elektroničko učenje // Zrno (Zagreb), 19 (2008), 78-79; 22-24

Podaci o odgovornosti

Bognar, Branko

hrvatski

Elektroničko učenje

Unatoč kvalitetnim primjerima proisteklim iz prakse naših učitelja suvremenoj tehnologiji se ponekad prilazi s nepovjerenjem i strahom. U školama se zabranjuje korištenje mobitela, a blog se kao oblik kulture suvremenih generacija, promatra se s podozrenjem. Umjesto toga suvremena tehnologija ne bi trebala biti predmet zabrana i nepromišljenih osuda, već prigoda da pokažemo svoje pedagoško umijeće njegujući s djecom kvalitetne mogućnosti njenog korištenja u svakodnevnom životu. Škola bi trebala otvoriti vrata suvremenom načinu života omogućujući mladim generacijama iskazivanje svojih stvaralačkih potencijale. To je moguće učiniti samo ako učitelji i sami postanu učenici i svojom kreativnošću doprinesu kvalitetnim promjenama u našim školama.

elektroničko učenje; internet; teorije učenja; učenje na daljinu

nije evidentirano

engleski

Electronic learning

nije evidentirano

electronic learning; ineternet; lerning theories; distance learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (78-79)

2008.

22-24

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija