Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocije u nastavi (CROSBI ID 565083)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bognar, Ladislav ; Kragulj, Snježana Emocije u nastavi // Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči. 2009

Podaci o odgovornosti

Bognar, Ladislav ; Kragulj, Snježana

hrvatski

Emocije u nastavi

U zapadnoj kulturi, emocije su relativno kasno prepoznate kao važan pedagoški aspekt. Hladni racionalni pristup ideal je kojemu se težilo godinama. U didaktici se fenomen klime kao elementa odgojno - obrazovnog procesa javlja kasno, a i tada prvenstveno kao kvaliteta socijalnih odnosa. Naša istraživanja odgojno-obrazovnog procesa govore da su dominantne emocije dosada i strah i da dominiraju neugodne emocije, ali isto tako da je moguće stanje promijeniti i postići dominaciju ugodnih emocija. Emocije nisu samo dio odgojno-obrazovne klime, nego i sama suština odgojno-obrazovnog procesa. One su dio verbalne, ali i neverbalne komunikacije, one su predmet učenja putem umjetnosti, ali i ukupnih ljudskih odnosa. Emocije možemo promatrati i kao ljubav prema vlastitoj profesiji, prema predmetu kojim se bavimo, prema učenicima ili studentima, ali isto tako i obratno učenika i studenata prema nastavnici/nastavniku, predmetu ili profesiji. Uspješna nastava se ne bazira samo na emocijama, ona je jedinstvo uma, srca i ruke.

nastava; emocije; ugoda; neugoda; klima; uspješna nastava

nije evidentirano

engleski

Emotions in Teaching Process

nije evidentirano

education; emotion; pleasure; discomfort; air; successful teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči

Podaci o skupu

„Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči“

predavanje

15.10.2009-16.10.2009

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija