Emocije u nastavi (CROSBI ID 565083)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bognar, Ladislav ; Kragulj, Snježana
hrvatski
Emocije u nastavi
U zapadnoj kulturi, emocije su relativno kasno prepoznate kao važan pedagoški aspekt. Hladni racionalni pristup ideal je kojemu se težilo godinama. U didaktici se fenomen klime kao elementa odgojno - obrazovnog procesa javlja kasno, a i tada prvenstveno kao kvaliteta socijalnih odnosa. Naša istraživanja odgojno-obrazovnog procesa govore da su dominantne emocije dosada i strah i da dominiraju neugodne emocije, ali isto tako da je moguće stanje promijeniti i postići dominaciju ugodnih emocija. Emocije nisu samo dio odgojno-obrazovne klime, nego i sama suština odgojno-obrazovnog procesa. One su dio verbalne, ali i neverbalne komunikacije, one su predmet učenja putem umjetnosti, ali i ukupnih ljudskih odnosa. Emocije možemo promatrati i kao ljubav prema vlastitoj profesiji, prema predmetu kojim se bavimo, prema učenicima ili studentima, ali isto tako i obratno učenika i studenata prema nastavnici/nastavniku, predmetu ili profesiji. Uspješna nastava se ne bazira samo na emocijama, ona je jedinstvo uma, srca i ruke.
nastava; emocije; ugoda; neugoda; klima; uspješna nastava
nije evidentirano
engleski
Emotions in Teaching Process
nije evidentirano
education; emotion; pleasure; discomfort; air; successful teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči
Podaci o skupu
„Kvalitet i efikasnost nastave u društvu koje uči“
predavanje
15.10.2009-16.10.2009
Beograd, Srbija