Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske (CROSBI ID 565042)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Miljak, Arjana ; Vujičić, Lidija ; Slunjski, Edita Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske // Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta / Kramar, Martin ; Duh, Matjaž (ur.). Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko, 2001. str. 203-208

Podaci o odgovornosti

Miljak, Arjana ; Vujičić, Lidija ; Slunjski, Edita

hrvatski

Stvaranje gradbene teorije na osnovi istraživanja odgojne prakse u dječjim vrtićima Hrvatske

Teorija koju stvaramo ili gradimo (gradbena teorija, grounded theory) na temelju zajedničkih istraživanja svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa u vrtićima Hrvatske, posebice Istre, ne smije se shvatiti kao dogma, kao završena, strogo određena teorija. Naprotiv, ona je otvorena stalno se razvija i usavršava kako se naša istraživanja odgojne prakse sve više šire i razvijaju u različitim mjestima u Hrvatskoj. Istražujući odgojnu praksu u različitim vrtićima došli smo do nekih spoznaja o čemu želimo raspravljati u ovom radu, bez namjere da ih drugi bespogovorno private. Temeljna spoznaja je da dijete uči čineći i sudjelujući (interakcija) u aktivnostima s drugom djecom i odraslima i raspravljajući o njima. Zato se valja pitati kakvo je okruženje u našim vrtićima, kakva je kultura naše (moje) ustanove. Kultura ustanove se gradi postupno, zajedničkim istraživanjem i mijenjanjem cjelokupne organizacije ustanove i zahtjeva istinsku suradnju svih sudionika. Dobno mješovite grupe, prema našim spoznajama, najprikladniji su oblik življenja i učenja djece u ustanovama jer najviše sliče uvjetima i ozračju velike proširene obitelji. Osim toga one predstavljaju i prvu razinu inkluzije djece. Posebice su pogodne za inkluziju djece s posebnim potrebama i pravima.

gradbena teorija; istraživanje odgojno-obrazovne prakse; dječji vrtić

nije evidentirano

engleski

Creation of a grounded theory on the basis of research on educational practices in Croatian kindergartens

nije evidentirano

grounded theory; research on educational practices; kinder

nije evidentirano

Podaci o prilogu

203-208.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja, Knjiga referatov z mednarodnega znanstvenega posveta

Kramar, Martin ; Duh, Matjaž

Maribor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta Maribor, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko

86-80693-68-5

Podaci o skupu

Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja

predavanje

22.11.2001-23.11.2001

Maribor, Jugoslavija

Povezanost rada

Pedagogija