Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 477794

Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija


Tuđman, Darko
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Promocija turističkih usluga i upravljanje markom Hrvatske putem elektroničkih medija
(Tourist services promotion and brand management of Croatia through e-media)

Autori
Tuđman, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
13.07.

Godina
2010

Stranica
95

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Promocija; turizam; upravljanje markom; Internet
(Promotion; tourism; brand management; Internet)

Sažetak
U radu se raspravlja o promociji truističkih usluga i upravljanju markom Hrvatske putem elektroničkih medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka