Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prognostička valjanost prijemnog ispita na studiju psihologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 564962)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dević, Ivan ; Glavina, Ivana Prognostička valjanost prijemnog ispita na studiju psihologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu // 17. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Odgovornost, osobna, profesionalna, društvena : Knjiga sažetaka / Nazor, Mirjana (ur.). Split: Naklada Slap, 2009. str. 166-167

Podaci o odgovornosti

Dević, Ivan ; Glavina, Ivana

hrvatski

Prognostička valjanost prijemnog ispita na studiju psihologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu

Efikasno razmještanje ljudi na radna mjesta, zadatke ili zvanja sastoji se u tome da se postigne što bolja usklađenost između zahtjeva koje određeno mjesto nosi, s jedne strane i čovjekovih karakteristika i njegovih sposobnosti, s druge strane. Svrha svake selekcije je između većeg broje kandidata odabrati one "najbolje". Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti prognostičku valjanost razredbenog postupka za studij psihologije na Hrvatskih studijima Sveučilišta u Zagrebu. Kao mjera uspjeha na studiju psihologije korišten je prosjek ocjena studenata psihologije nakon završene četvrte godine studija. Uspjeh je prognoziran na temelju uspjeha u srednjoj školi, uspjeha na testu znanja prijemnog ispita te na temelju uspjeha u testu intelektualnih sposobnosti (STI 9). Provedene regresijske analize pokazuju da se relativno velik udio varijance uspjeha na studiju psihologije može pripisati djelovanju istih faktora koji uvjetuju varijabilitet na prijemnom ispitu Hrvatskih studija. Uspjeh na studiju psihologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu u najvećem je stupnju objašnjen uspjehom u srednjoj školi, zatim uspjehom u testu znanja i na kraju uspjehom u testu intelektualnih sposobnosti (STI 9).

razredbeni postupak ; ocjenjivanje ; intelektualne sposobnosti ; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Predictive validity of the entrance exam for Psychology study on Hrvatski studiji University of Zagreb

nije evidentirano

entrance examination ; assessment ; intellectual capacity ; school achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

166-167.

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

17. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Odgovornost, osobna, profesionalna, društvena : Knjiga sažetaka

Nazor, Mirjana

Split: Naklada Slap

Podaci o skupu

Godišnja konferencija hrvatskih psihologa Odgovornost - osobna, profesionalna, društvena (17 ; 2009)

poster

11.11.2009-14.11.2009

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija