Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Risk Behaviour of Zagreb High-School Students – Gender Differences (CROSBI ID 165043)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ricijaš, Neven ; Krajcer, Martina ; Bouillet, Dejana Risk Behaviour of Zagreb High-School Students – Gender Differences // Odgojne znanosti, 12 (2010), 1; 45-63

Podaci o odgovornosti

Ricijaš, Neven ; Krajcer, Martina ; Bouillet, Dejana

engleski

Risk Behaviour of Zagreb High-School Students – Gender Differences

Cilj ovog istraživanja je metodom samoiskaza dobiti uvid u intenzitet pojedinih skupina rizičnih ponašanja zagrebačkih srednjoškolaca te utvrditi eventualne razlike u manifestiranju takvih ponašanja s obzirom na spol ispitanika. U istraživanju je sudjelovalo 529 učenika oba spola (58% djevojaka i 42% dječaka) drugih i trećih razreda zagrebačkih srednjih škola. Dob ispitanika kreće se od 15 do 18 godina, pri čemu je prosječna dob ispitanika M=15, 82 godina (SD=, 531). Najviše ispitanika polazi strukovnu četverogodišnju školu (69, 2%), zatim gimnaziju (21, 2%), te strukovnu trogodišnju školu (9, 6%). Za potrebe ovog istraživanja konstruirana je Skala rizičnih ponašanja mladih koja se sastoji od tri faktora (1. Bezvoljnost i rastresenost ; 2. Markiranje i konzumiranje psihoaktivnih tvari, 3. Agresivno ponašanje) te koja ima zadovoljavajuće metrijske karakteristike. Rezultati ukazuju kako zagrebački srednjoškolci u najvećoj mjeri manifestiraju ponašanja vezana uz bezvoljnost i rastresenost te kako razlike s obzirom na spol postoje samo u području agresivnog ponašanja, na način da se dječaci više od djevojaka tako ponašaju.

risk behaviour ; high-school ; risk behaviour scale ; languor ; distraction

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (1)

2010.

45-63

objavljeno

1846-1204

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija

Poveznice