Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Identifikacija i mogućnosti određivanja značaja aspekata okoliša na primjeru visokoškolske ustanove (CROSBI ID 360224)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sabol, Goran Identifikacija i mogućnosti određivanja značaja aspekata okoliša na primjeru visokoškolske ustanove / Ljubas, Davor (mentor); Varaždin, Geotehnički fakultet, . 2010

Podaci o odgovornosti

Sabol, Goran

Ljubas, Davor

hrvatski

Identifikacija i mogućnosti određivanja značaja aspekata okoliša na primjeru visokoškolske ustanove

U uvodnom dijelu rada ukratko je opisan pregled odredbi norme ISO 14001:2004 koja je međunarodna norma za sustav upravljanja okolišem donesena od strane Međunarodne organizacije za standardizaciju. Najveći dio rada je posvećen objašnjavanju pojmova, važnosti, načinima i svrsi identificiranja aspekata i utjecaja na okoliš. U tom dijelu rada su ujedno ukratko predstavljeni primjeri aspekata i utjecaja koji se najčešće mogu naći kod organizacija, kao i primjeri ocjenjivanja aspekata i ocjenjivačkih metoda. Na primjeru Geotehničkog fakulteta u Varaždinu prikazan je primjer jednog takvog identificiranja, ocjenjivanja i određivanja značajnosti aspekata okoliša, te je prikazano izvješće o rezultatima tog istraživanja kao i zaključak o značajnosti identificiranih aspekata.

norma ISO 14001; aspekt okoliša; utjecaj na okoliš; upravljanje okolišem

nije evidentirano

engleski

Identification and aspects significance determination possibilities on example of an academic institution

nije evidentirano

standard ISO 14001; environmental aspect; impact on environment; environmental management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

15.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Geotehnički fakultet

Varaždin

Povezanost rada

Geologija, Strojarstvo, Temeljne tehničke znanosti