Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi (CROSBI ID 165038)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Stojčević, Anita ; Rijavec, Majda Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 326-338

Podaci o odgovornosti

Stojčević, Anita ; Rijavec, Majda

hrvatski

Provjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi

Loša ocjena ili ocjena manja od one koju je dijete očekivalo najčešći je izvor stresa u djece školske dobi. Dosadašnja istraživanja pokazuju da razni programi poučavanja strategijama suočavanja mogu povećati repertoar suočavanja i poboljšati kognitivno funkcioniranje učenika. Provedeno je istraživanje radi provjere djelotvornosti Programa učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene na uzorku od 90 učenika trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Ispitanici eksperimentalne skupine pohađali su osam radionica u kojima su učili i uvježbavali strategije i vještine vezane uz uspješno suočavanje sa stresom zbog loše ocjene. Ispitivan je učinak programa na strategije suočavanja s lošom ocjenom i na ciljne orijentacije kod učenja. Rezultati pokazuju da je u eksperimentalnoj skupini pod utjecajem programa došlo do učestalije primjene uspješnih strategija suočavanja sa stresom i do pojačanja usmjerenosti na izvedbu kod učenja.

osnovna škola; stres; strategije suočavanja; ciljne orijentacije; učenje

nije evidentirano

engleski

CHECKING THE EFFECTIVENESS OF THE PROGRAMME lEARNING STRATEGIES FOR MANAGING STRESS CAUSED BY A BAD MARK IN ELEMENTARY SCHOOL

nije evidentirano

elementary school; stress; management strategies; goal orientation; learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149 (3)

2008.

326-338

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija