Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 477005

Marketing


Marketing, Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)


Naslov
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
595

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; marketing u posebnim područjima
(marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas)

Sažetak
Drugo, izmijenjeno, dopunjeno i prošireno izdanje knjige, na suvremeniji i poboljšani način doprinosi razumijevanju marketinga kao poslovne filozofije karakteristične i neophodne za moderna, konkurentna tržišna gospodarstva. Sadržaj je prezentiran u pet strukturno i logično povezanih cjelina (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, organizacija i kontrola marketinških aktivnosti, Primjena marketinga u posebnim područjima), u kojima su predstavljene temeljne marketinške koncepcije, primjena marketinga na mikro i makro razini, funkcije marketinga te strateški i taktički pristupi za odabir, planiranje, primjenu i kontrolu marketinških aktivnosti u praksi. Rastuće značenje marketinga ilustrirano je u poglavljima posvećenim marketingu poslovnih tržišta, usluga, neprofitnih organizacija, internetskom, međunarodnom te internom marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (urednik)

Avatar Url Jozo Previšić (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Marketing, Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) (2004) Marketing. Zagreb, Adverta.
@book{book, year = {2004}, pages = {595}, keywords = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing, marketing in special areas}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {Marketing}, keyword = {marketing, marketing concept, marketing process, marketing functions, macromarketing, micromarketing, marketing in special areas}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }