Marketing (CROSBI ID 7569)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing
Drugo, izmijenjeno, dopunjeno i prošireno izdanje knjige, na suvremeniji i poboljšani način doprinosi razumijevanju marketinga kao poslovne filozofije karakteristične i neophodne za moderna, konkurentna tržišna gospodarstva. Sadržaj je prezentiran u pet strukturno i logično povezanih cjelina (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, organizacija i kontrola marketinških aktivnosti, Primjena marketinga u posebnim područjima), u kojima su predstavljene temeljne marketinške koncepcije, primjena marketinga na mikro i makro razini, funkcije marketinga te strateški i taktički pristupi za odabir, planiranje, primjenu i kontrolu marketinških aktivnosti u praksi. Rastuće značenje marketinga ilustrirano je u poglavljima posvećenim marketingu poslovnih tržišta, usluga, neprofitnih organizacija, internetskom, međunarodnom te internom marketingu.
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; marketing u posebnim područjima
nije evidentirano
engleski
Marketing
nije evidentirano
marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Adverta
2004.
953-99712-0-9
595
objavljeno