Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing (CROSBI ID 7569)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.) Zagreb: Adverta, 2004

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing

Drugo, izmijenjeno, dopunjeno i prošireno izdanje knjige, na suvremeniji i poboljšani način doprinosi razumijevanju marketinga kao poslovne filozofije karakteristične i neophodne za moderna, konkurentna tržišna gospodarstva. Sadržaj je prezentiran u pet strukturno i logično povezanih cjelina (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, organizacija i kontrola marketinških aktivnosti, Primjena marketinga u posebnim područjima), u kojima su predstavljene temeljne marketinške koncepcije, primjena marketinga na mikro i makro razini, funkcije marketinga te strateški i taktički pristupi za odabir, planiranje, primjenu i kontrolu marketinških aktivnosti u praksi. Rastuće značenje marketinga ilustrirano je u poglavljima posvećenim marketingu poslovnih tržišta, usluga, neprofitnih organizacija, internetskom, međunarodnom te internom marketingu.

marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; marketing u posebnim područjima

nije evidentirano

engleski

Marketing

nije evidentirano

marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Adverta

2004.

953-99712-0-9

595

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija