Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing (CROSBI ID 7566)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.) Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

hrvatski

Marketing

Knjiga sintetizirano obrađuje znanja o marketingu i pojašnjava marketinški pristup kao poslovnu filozofiju koju je potrebno sustavno planirati, pripremati i dugoročno primjenjivati kako bi se poduzeće optimalno prilagodilo okruženju i poslovnoj politici, a u svrhu uspješnog tržišnog nastupa. Pet dijelova knjige (Priroda marketinga, Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Organizacija marketinga i primjena marketinga u posebnim područjima) čine preglednu cjelinu koja opisuje veći broj područja i funkcija koje su integrirane, međusobno interaktivne, koordinirane i korespondirajuće.

marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; markting u specijalnim područjima

nije evidentirano

engleski

Marketing

nije evidentirano

marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sinergija nakladništvo

2001.

953-6895-07-02

540

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija