Marketing (CROSBI ID 7566)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
hrvatski
Marketing
Knjiga sintetizirano obrađuje znanja o marketingu i pojašnjava marketinški pristup kao poslovnu filozofiju koju je potrebno sustavno planirati, pripremati i dugoročno primjenjivati kako bi se poduzeće optimalno prilagodilo okruženju i poslovnoj politici, a u svrhu uspješnog tržišnog nastupa. Pet dijelova knjige (Priroda marketinga, Planiranje, primjena i kontrola marketinških aktivnosti, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Organizacija marketinga i primjena marketinga u posebnim područjima) čine preglednu cjelinu koja opisuje veći broj područja i funkcija koje su integrirane, međusobno interaktivne, koordinirane i korespondirajuće.
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing; markting u specijalnim područjima
nije evidentirano
engleski
Marketing
nije evidentirano
marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing; marketing in special areas
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sinergija nakladništvo
2001.
953-6895-07-02
540
objavljeno