Međunarodni marketing (CROSBI ID 7564)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Međunarodni marketing
Knjiga se temelji na metodološkim i teorijskim postavkama različitih sociobiheviorističkih znanosti. Integrirajući glavne marketinške paradigme i pravila, autori pomno analiziraju internacionalizaciju poslovanja te ekonomske, kulturne, političke i zakonske implikacije međunarodnih operacija, omogućavajući čitatelju da postane "informirani promatrač" globalnog tržišta. Opisuju se upravljačka znanja i vještine potrebne poduzećima koja traže tržišne mogućnosti izvan zemlje podrijetla. Autori su spojili praktičan pristup upravljanju međunarodnim marketingom sa znanstvenim pristupom, na osnovu kojeg izloženi marketinški konstrukti imaju relevantnu znanstvenu argumentaciju i podlogu. Brojni primjeri iz međunarodne poslovne prakse, kao i cjeloviti poslovni slučajevi potanko otkrivaju i pokazuju složenost i specifičnosti problematike međunarodnog marketinga.
međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; globalizacija; međunarodna konkurentnost; strategije ulaska na strana tržišta; međunarodni marketinški miks
nije evidentirano
engleski
International Marketing
nije evidentirano
international marketing; business internationalization; globalization; international competitiveness; internationalization strategies; international marketing mix
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Masmedia
1999.
953-157-099-X
XXXII + 891
objavljeno