Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međunarodni marketing (CROSBI ID 7564)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana Međunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Međunarodni marketing

Knjiga se temelji na metodološkim i teorijskim postavkama različitih sociobiheviorističkih znanosti. Integrirajući glavne marketinške paradigme i pravila, autori pomno analiziraju internacionalizaciju poslovanja te ekonomske, kulturne, političke i zakonske implikacije međunarodnih operacija, omogućavajući čitatelju da postane "informirani promatrač" globalnog tržišta. Opisuju se upravljačka znanja i vještine potrebne poduzećima koja traže tržišne mogućnosti izvan zemlje podrijetla. Autori su spojili praktičan pristup upravljanju međunarodnim marketingom sa znanstvenim pristupom, na osnovu kojeg izloženi marketinški konstrukti imaju relevantnu znanstvenu argumentaciju i podlogu. Brojni primjeri iz međunarodne poslovne prakse, kao i cjeloviti poslovni slučajevi potanko otkrivaju i pokazuju složenost i specifičnosti problematike međunarodnog marketinga.

međunarodni marketing; internacionalizacija poslovanja; globalizacija; međunarodna konkurentnost; strategije ulaska na strana tržišta; međunarodni marketinški miks

nije evidentirano

engleski

International Marketing

nije evidentirano

international marketing; business internationalization; globalization; international competitiveness; internationalization strategies; international marketing mix

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Masmedia

1999.

953-157-099-X

XXXII + 891

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija