Osnove marketinga (CROSBI ID 744371)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Kesić, Tanja ; Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Sinčić, Dubravka
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Osnove marketinga
Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.
marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing
nije evidentirano
engleski
Principles of Marketing
nije evidentirano
marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Adverta
357
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-99712-2-7