Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove marketinga (CROSBI ID 744371)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Kesić, Tanja ; Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica et al. Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2007. 357..

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Kesić, Tanja ; Prebežac, Darko ; Piri Rajh, Sunčana ; Tomašević Lišanin, Marija ; Tkalac Verčič, Ana ; Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Sinčić, Dubravka

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Osnove marketinga

Knjiga obrađuje marketing kao apsolutno univerzalnu poslovnu koncepciju koju mogu i trebaju primjenjivati sva poduzeća i organizacije bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Strukturirana je tako da se kroz četiri tematske cjeline (Priroda marketinga, Analiza tržišnih prilika, Marketinški miks, Planiranje, kontrola i organizacija marketinških aktivnosti) čitatelja upozna s temeljnim znanjima o marketingu - različitim teorijama, metodama, tehnikama, sredstvima, praksama, procedurama i iskustvima. Knjiga nudi razumljiv okvir i odgovarajuće pristupe za analiziranje marketinga. Pojedina su područja marketinga obradili autori, koji su za njih specijalizirani stručnjaci i znanstvenici, ali i uvaženi sveučilišni nastavnički autoriteti.

marketing; marketinška koncepcija; marketinški proces; marketinške funkcije; makromarketing; mikromarketing

nije evidentirano

engleski

Principles of Marketing

nije evidentirano

marketing; marketing concept; marketing process; marketing functions; macromarketing; micromarketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Adverta

357

2007.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-99712-2-7

Povezanost rada

Ekonomija