izvor podataka: crosbi
!
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga (CROSBI ID 360025)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Pandža, Irena
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga / Vranešević, Tihomir (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2008
Podaci o odgovornosti
Pandža, Irena
Vranešević, Tihomir
hrvatski
Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga
Analiza teorijskih spoznaja o konceptu percipirane vrijednosti, te kreiranje modela za mjerenje vrijednosti bankarskih usluga na osnovu primarnog istraživanja hrvatskog bankarskog sektora.
percipirana vrijednost za potrošača; imidž; zadovoljstvo; bankarske usluge
nije evidentirano
engleski
Perceived value and corporative image influence on banking services value
nije evidentirano
customer perceived value; image; satisfaction; banking service
nije evidentirano
Podaci o izdanju
121
18.03.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove