Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga (CROSBI ID 360025)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Pandža, Irena Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga / Vranešević, Tihomir (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Pandža, Irena

Vranešević, Tihomir

hrvatski

Percipirana vrijednost i utjecaj korporativnog imidža na vrijednost bankarskih usluga

Analiza teorijskih spoznaja o konceptu percipirane vrijednosti, te kreiranje modela za mjerenje vrijednosti bankarskih usluga na osnovu primarnog istraživanja hrvatskog bankarskog sektora.

percipirana vrijednost za potrošača; imidž; zadovoljstvo; bankarske usluge

nije evidentirano

engleski

Perceived value and corporative image influence on banking services value

nije evidentirano

customer perceived value; image; satisfaction; banking service

nije evidentirano

Podaci o izdanju

121

18.03.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija