Dijete s teškoćama i učenje matematike (CROSBI ID 360001)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đukić, Andrea
Pavleković, Margita
hrvatski
Dijete s teškoćama i učenje matematike
Prepoznavanje djetetovih intelektualnih mogućnosti obavlja pedagog ili psiholog škole intervjuiranjem potencijalnih polaznika prvoga razreda, a zdravlje i tjelesne mogućnosti procjenjuje liječnik školske medicine. U slučaju sumnje da je djetetu potrebna dodatna podrška u učenju, oformi se šire povjerenstvo, u koje je uključen i učitelj, i započinje se s procesom kategorizacije. U skladu s nalazima povjerenstva, odnosno razini teškoća učenika, učitelj prilagođava redovni nastavni plan i program za one učenike koji su u stanju pratiti redovni tijek poučavanja matematike u razredu, ili izrađuje poseban program za one koji će raditi u manjim skupinama Posebnih odjela. Razine ishoda učenja u matematici uvjetovane su intelektualnim sposobnostima djeteta, ali ovise i o nizu vanjskih čimbenika kao što je: kompetencija učitelja pri izradi programa, odabira metoda, podrške obitelji i šireg društvenog okruženja učenika. U istraživačkom dijelu rada definira se cilj istraživanja, formira se uzorak, određuje mjesto istraživanja, postavlja se hipoteza i metodologija istraživanja. Uspoređuju se razlike u metodama poučavanja, zadatcima, sadržajima poučavanja te ishodima učenja učenika kod usvajanja istoga matematičkoga pojma u redovnom razredu, zatim u redovnom razredu s djetetom koje ide po prilagođenom programu te u skupini Posebnoga odjela.
matematika; dijete s posebnim potrebama; ishodi učenja učenika.
nije evidentirano
engleski
A child with disabilities and learning of mathematics
nije evidentirano
mathematics; child with special needs; learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
24.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek