Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dijete s teškoćama i učenje matematike (CROSBI ID 360001)

Ocjenski rad | diplomski rad

Đukić, Andrea Dijete s teškoćama i učenje matematike / Pavleković, Margita (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Đukić, Andrea

Pavleković, Margita

hrvatski

Dijete s teškoćama i učenje matematike

Prepoznavanje djetetovih intelektualnih mogućnosti obavlja pedagog ili psiholog škole intervjuiranjem potencijalnih polaznika prvoga razreda, a zdravlje i tjelesne mogućnosti procjenjuje liječnik školske medicine. U slučaju sumnje da je djetetu potrebna dodatna podrška u učenju, oformi se šire povjerenstvo, u koje je uključen i učitelj, i započinje se s procesom kategorizacije. U skladu s nalazima povjerenstva, odnosno razini teškoća učenika, učitelj prilagođava redovni nastavni plan i program za one učenike koji su u stanju pratiti redovni tijek poučavanja matematike u razredu, ili izrađuje poseban program za one koji će raditi u manjim skupinama Posebnih odjela. Razine ishoda učenja u matematici uvjetovane su intelektualnim sposobnostima djeteta, ali ovise i o nizu vanjskih čimbenika kao što je: kompetencija učitelja pri izradi programa, odabira metoda, podrške obitelji i šireg društvenog okruženja učenika. U istraživačkom dijelu rada definira se cilj istraživanja, formira se uzorak, određuje mjesto istraživanja, postavlja se hipoteza i metodologija istraživanja. Uspoređuju se razlike u metodama poučavanja, zadatcima, sadržajima poučavanja te ishodima učenja učenika kod usvajanja istoga matematičkoga pojma u redovnom razredu, zatim u redovnom razredu s djetetom koje ide po prilagođenom programu te u skupini Posebnoga odjela.

matematika; dijete s posebnim potrebama; ishodi učenja učenika.

nije evidentirano

engleski

A child with disabilities and learning of mathematics

nije evidentirano

mathematics; child with special needs; learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

24.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika