Učenje matematike istraživanjem (CROSBI ID 360000)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šimić, Branka
Pavleković, Margita
hrvatski
Učenje matematike istraživanjem
Učenje otkrivanjem je nastavna strategija koja sadržava metodu istraživanja, metodu simulacije i metodu projekta. S obzirom na zahtjeve današnjeg društva potrebno ih je uvrstiti i češće pimjenjivati u odgojno obrazovnom – procesu. Primjena strategije učenja istraživanjem podiže kod učenika interes za matematiku, sposobnosti procjene mjerenja, računanja, izbora puta za rješavanje problema, sposobnost matematičkog argumentiranja (dokazivanja) te kritički stav u vezi ponuđenih rješenja, tj. osposobljava ih za samostalno cjeloživotno učenje i snalaženje u svakodnevnim situacijama. Predmet ovoga rada jest primjer izvanškolskog učenja matematike istraživanjem u okviru Male matematičke škole provedene ak. 2009./10 godine u prostorima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Organizirana je za učenike četvrtih razreda osječkih osnovnih škola. U Maloj matematičkoj školi studenti pete godine učiteljskih studija u okviru kolegija Matematika i nadareni učenici stječu kompetencije za rad s darovitim učenicima i primjenu strategije učenja istraživanjem, a učenici podižu svoje matematičke kompetencije na višu razinu. Na kraju programa Male matematičke škole provedena je i analizirana anketa o razini zadovoljstva učenika drukčijim načinom rada.
izvanškolski oblici matematičkoga obrazovanja; učenje matematike; istraživanjem; cjeloživotno učenje; Mala matematička škola
nije evidentirano
engleski
Reasearches in mathematics teaching
nije evidentirano
extracurricular forms of mathematical education; mathematics learning; research; lifelong learning; Little school of mathematics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
17.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek