Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje matematike istraživanjem (CROSBI ID 360000)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šimić, Branka Učenje matematike istraživanjem / Pavleković, Margita (mentor); Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Šimić, Branka

Pavleković, Margita

hrvatski

Učenje matematike istraživanjem

Učenje otkrivanjem je nastavna strategija koja sadržava metodu istraživanja, metodu simulacije i metodu projekta. S obzirom na zahtjeve današnjeg društva potrebno ih je uvrstiti i češće pimjenjivati u odgojno obrazovnom – procesu. Primjena strategije učenja istraživanjem podiže kod učenika interes za matematiku, sposobnosti procjene mjerenja, računanja, izbora puta za rješavanje problema, sposobnost matematičkog argumentiranja (dokazivanja) te kritički stav u vezi ponuđenih rješenja, tj. osposobljava ih za samostalno cjeloživotno učenje i snalaženje u svakodnevnim situacijama. Predmet ovoga rada jest primjer izvanškolskog učenja matematike istraživanjem u okviru Male matematičke škole provedene ak. 2009./10 godine u prostorima Učiteljskoga fakulteta u Osijeku. Organizirana je za učenike četvrtih razreda osječkih osnovnih škola. U Maloj matematičkoj školi studenti pete godine učiteljskih studija u okviru kolegija Matematika i nadareni učenici stječu kompetencije za rad s darovitim učenicima i primjenu strategije učenja istraživanjem, a učenici podižu svoje matematičke kompetencije na višu razinu. Na kraju programa Male matematičke škole provedena je i analizirana anketa o razini zadovoljstva učenika drukčijim načinom rada.

izvanškolski oblici matematičkoga obrazovanja; učenje matematike; istraživanjem; cjeloživotno učenje; Mala matematička škola

nije evidentirano

engleski

Reasearches in mathematics teaching

nije evidentirano

extracurricular forms of mathematical education; mathematics learning; research; lifelong learning; Little school of mathematics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

17.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Matematika