Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanja djece mlađe školske dobi o uzgoju i zaštiti šuma (CROSBI ID 359996)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vuković, Katarina Znanja djece mlađe školske dobi o uzgoju i zaštiti šuma / Bogut, Irella (mentor); Popović, Željko (neposredni voditelj). Osijek, Učiteljski fakultet, Osijek, . 2010

Podaci o odgovornosti

Vuković, Katarina

Bogut, Irella

Popović, Željko

hrvatski

Znanja djece mlađe školske dobi o uzgoju i zaštiti šuma

Diplomski rad izrađen je na Katedri za prirodoslovlje iz predmeta Ekologija pod vodstvom mentorice doc. dr. sc. Irelle Bogut i sumentora mr. sc. Željka Popovića, profesora visoke škole. U svom diplomskom radu „Znanja djece mlađe školske dobi o uzgoju i zaštiti šuma“, iznosim u samom početku opće podatke o šumama u Republici Hrvatskoj. Nadalje donosim detaljan prikaz kvalitetnog načina uzgoja i zaštite šuma. Istraživački dio provela sam pomoću kvalitativnog (strukturiranog) intervjua s učenicima, prije i poslije održanog integriranog dana Šuma i terenske nastave. Rezultati tih istraživanja i njihov komentar prikazani su u raspravi diplomskog rada. Ispitivanje je provedeno s učenicima prvoga i četvrtog razreda osnovne škole Josipa Jurja Strossmayera iz Trnave. Rezultati prvog istraživanja pokazuju nedovoljno znanje o uzgoju i zaštiti šuma, dok drugi dio istraživanja pokazuje znatno poboljšanje. Ukupno su učenici 1. i 4. razreda nakon održanog nastavnog sata dali 96% točnih i 4% netočnih odgovora, za razliku od intervjua prije održanog nastavnog sata kada su dali 56% točnih i 44% netočnih odgovora. Ovim istraživanjem ukazala sam da je znanje djece mlađe školske dobi o uzgoju i zaštiti šume nezadovoljavajuće te zaključila da bi se ovakvi sadržaji češće trebali obrađivati i to od početka školovanja, kako bi učenici proširili svoj spektar znanja te bili odgajani za ekološko prihvatljiv način života. Predlažem obradu ove nastavne teme iz Prirode i društva kroz sve razrede osnovne škole te njezino dodatno proširenje s ekološkog aspekta jer smatram da je to iznimno važno i korisno za buduće naraštaje.

razredna nastava; Priroda i društvo; istraživanje; šuma; Ekologija

nije evidentirano

engleski

Younger Schoolchildren's Knowledge of Forest Cultivation and Protection

nije evidentirano

primary school; nature and society; research; forest; Ecology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

02.07.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Osijek

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija