Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišna vrijednost marke (CROSBI ID 42050)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra Tržišna vrijednost marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment) / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 199-213

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Horvat, Sandra

hrvatski

Tržišna vrijednost marke

Uobičajeno na tržišnu vrijednost marke gleda se kao na dodanu vrijednost koju proizvod dobije kada se pridijeli marki. Općenito, sam koncept tržišne vrijednosti marke je sve više zastupljen u današnjem poslovanju. Kao takav ima važnu ulogu jer marka predstavlja najvrjedniju imovinu svjetskih vodećih tvrtki. Samu, tržišnu vrijednost marke određuju brojni čimbenici kao što su: poznatost marke, lojalnost klijenta, percipirana kvaliteta i asocijacije koje su povezane s markom a pretpostavka je da čine dodatnu vrijednost proizvoda ili usluge. Istraživanje koje je provedeno za potrebe ovoga rada pokazuje da većina hrvatskih tvrtki mjeri tržišnu vrijednost marke, ali su rezultati iznimno zanimljivi ukoliko se na tržišnu vrijednost marke gleda preko najčešćih pokazatelja uz pomoć kojih se ista mjeri. Rad daje i poseban pogled kako na tržišnu vrijednost marke tako i na samo upravljanje markom gdje oba pojma dovodi u vezu sa upravljanjem odnosima s klijentima kao jednom od temeljnih odrednica marketinške filozofije poslovanja. U "suvremenom" upravljanju markom kao nužnost se nameće povezanost s upravljanjem odnosima s klijentima, jer navedeni pristup na prvo mjesto stavlja klijenta (kupca) i njegovo zadovoljstvo na način da sve procese unutar tvrtke usmjerava prema klijentu. Temelj upravljanja odnosima s klijentima predstavlja poznavanje klijenata kako bi im tvrtka "isporučivala" veću vrijednost, koja se u današnje vrijeme često isporučuje, upravo, preko marke. Odgovarajuće upravljanje odnosima s klijentima može pomoći tvrtki u stvaranju i održavanju tržišne vrijednosti marke, njenog identiteta, povećanju vrijednosti marke, povećanju zadovoljstva i lojalnosti klijenata.

tržišna vrijednost marke, mjerenje tržišne vrijednosti marke, upravljanje markom, upravljanje odnosima s klijentima

nije evidentirano

engleski

Brand Equity

nije evidentirano

brand equity, brand equity measurement, brand management, customer relationship management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

199-213.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment)

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-73-8

Povezanost rada

Ekonomija