izvor podataka: crosbi
!
Rast tvrtke i marke Gorenje (CROSBI ID 42048)
Prilog u knjizi | ostalo
Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270
Podaci o odgovornosti
Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra
hrvatski
Rast tvrtke i marke Gorenje
U poslovnom slučaju je prikazan rast tvrtke i marke Gorenje. Prikazana je tvrtka Gorenje kao i njeni proizvodni pogoni. Analiziran je regionalni obuhvat i razvoj tvrtke, spajanja i pripajanja, tržište i konkurencija te strategija tržišnog uspjeha. Na kraju poslovnog slučaja su analizirane ključne sposobnosti tvrtke te poslovni izgledi za budućnost.
marka, razvoj, Gorenje
nije evidentirano
engleski
Growth of the company and brand Gorenje
nije evidentirano
brand, development, Gorenje
nije evidentirano
Podaci o prilogu
259-270.
objavljeno
Podaci o knjizi
Upravljanje markama (Brand management)
Martinović, Maja
Zagreb: Accent Press
2007.
978-953-99762-4-6
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove