Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475727

Rast tvrtke i marke Gorenje


Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, Sandra
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent, 2007. str. 259-270


Naslov
Rast tvrtke i marke Gorenje
(Growth of the company and brand Gorenje)

Autori
Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Upravljanje markama (Brand management)

Urednik/ci
Martinović, Maja

Izdavač
Accent

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
259-270

ISBN
978-953-99762-4-6

Ključne riječi
marka, razvoj, Gorenje
(brand, development, Gorenje)

Sažetak
U poslovnom slučaju je prikazan rast tvrtke i marke Gorenje. Prikazana je tvrtka Gorenje kao i njeni proizvodni pogoni. Analiziran je regionalni obuhvat i razvoj tvrtke, spajanja i pripajanja, tržište i konkurencija te strategija tržišnog uspjeha. Na kraju poslovnog slučaja su analizirane ključne sposobnosti tvrtke te poslovni izgledi za budućnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, Sandra
Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent, 2007. str. 259-270
Vizjak, A., Vranešević, T. & Horvat, S. (2007) Rast tvrtke i marke Gorenje. U: Martinović, M. (ur.) Upravljanje markama (Brand management). Zagreb, Accent, str. 259-270.
@inbook{inbook, editor = {Martinovi\'{c}, M.}, year = {2007}, pages = {259-270}, keywords = {brand, development, Gorenje}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {Growth of the company and brand Gorenje}, keyword = {brand, development, Gorenje}, publisher = {Accent}, publisherplace = {Zagreb} }