Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rast tvrtke i marke Gorenje (CROSBI ID 42048)

Prilog u knjizi | ostalo

Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra Rast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.). Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270

Podaci o odgovornosti

Vizjak, Andrej ; Vranešević, Tihomir ; Horvat, Sandra

hrvatski

Rast tvrtke i marke Gorenje

U poslovnom slučaju je prikazan rast tvrtke i marke Gorenje. Prikazana je tvrtka Gorenje kao i njeni proizvodni pogoni. Analiziran je regionalni obuhvat i razvoj tvrtke, spajanja i pripajanja, tržište i konkurencija te strategija tržišnog uspjeha. Na kraju poslovnog slučaja su analizirane ključne sposobnosti tvrtke te poslovni izgledi za budućnost.

marka, razvoj, Gorenje

nije evidentirano

engleski

Growth of the company and brand Gorenje

nije evidentirano

brand, development, Gorenje

nije evidentirano

Podaci o prilogu

259-270.

objavljeno

Podaci o knjizi

Upravljanje markama (Brand management)

Martinović, Maja

Zagreb: Accent Press

2007.

978-953-99762-4-6

Povezanost rada

Ekonomija