Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475708

Slušanje glazbe u osnovnoškolskoj nastavi


Šulentić Begić, Jasna
Slušanje glazbe u osnovnoškolskoj nastavi // Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi / Bene, A. (ur.).
Subotica: Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvü Tanitóképzö Kar, 2010. str. 429-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Slušanje glazbe u osnovnoškolskoj nastavi
(Listening to music in primary school education)

Autori
Šulentić Begić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi / Bene, A. - Subotica : Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvü Tanitóképzö Kar, 2010, 429-441

ISBN
978-89-87095-08-3

Skup
Modern Methodological Aspestc / Korszerü módszertani kihívások / Suvremeni metodički izazovi - IV. International Scientific Conference

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23-25.09.2010.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Nastava glazbe ; otvoreni model ; osnovna škola ; slušanje glazbe ; metodika glazbe ; glazbeni ukus
(Music classes ; open model ; primary school ; methodics of music ; taste in music)

Sažetak
Suvremena nastava teži od učenika stvoriti ličnost koja će se moći nositi sa zahtjevima modernog društva. Za razliku od nekadašnje, današnja škola tretira učenika kao subjekta odgoja i obrazovanja. Umjesto pasivnoga primanja, današnji učenik aktivno radi na zarađivanju znanja jer se vrlo dobro zna da se znanja stečena vlastitom aktivnosti mnogo lakše usvajaju i daleko trajnije zadržavaju. To se ne može postići tradicionalnom već novom i suvremenom nastavom. Tijekom školske godine 2004./05. proveli smo istraživanje u OŠ Franje Krežme u Osijeku o primjeni otvorenog modela nastave glazbe u osnovnoj školi. U ovom radu prikazat ćemo sadržaje koji se odnose na nastavno područje slušanja glazbe. Analizirat ćemo pripadajući istraživački dnevnik, koji je nastao kao rezultat istraživanja. Prikazat ćemo i metodičke postupke slušanja glazbe u nastavi glazbene kulture. Metodički dobro osmišljeno slušanje kvalitetne glazbe doprinijet će razvoju glazbenog ukusa učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek,
Umjetnička akademija, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Jasna Šulentić Begić, (306974)