Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 359969)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Horvat, Sandra Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj / Vranešević, Tihomir (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Horvat, Sandra

Vranešević, Tihomir

hrvatski

Razvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj

Privatne marke su na tržištu prisutne od 19. stoljeća, ali su značajniji tržišni rast zabilježile u posljednjih tridesetak godina kada su trgovci shvatili njihov značaj u konkurentskoj borbi na sve konkurentnijem tržištu. Njihov tržišni razvoj nije bio ujednačen u svim regijama pa su tako privatne marke najzastupljenije u Europi gdje u pojedinim zemljama njihov tržišni udio prelazi 40%. Iako je u Hrvatskoj tržišni udio privatnih maraka znatno manji, važno je istaknuti njegov kontinuirani rast u proteklih desetak godina koliko su privatne marke prisutne u Hrvatskoj. S ciljem projekcije budućih trendova i smjerova razvoja privatnih maraka na domaćem tržištu provedeno je sekundarno istraživanje za stolom te primarno izviđajno istraživanje putem dubinskih intervjua sa ekspertima koji se bave upravljanjem privatnim markama unutar trgovačkih lanaca koji posluju u Republici Hrvatskoj i osobama koje vode proizvodnju za privatne marke. Istraživanje je da se Hrvatska nalazi na početku razvoja privatnih maraka te da samim time zaostaje u odnosu na tržišta razvijenih zemalja Europske Unije koja su analizirana u sklopu ovog magistarskog rada. S druge strane primarno istraživanje je pokazalo da su tri glavna trenda koja se očekuju u razvoju privatnih maraka u Republici Hrvatskoj: povećanje kvalitete, održavanje razine cjenovnog jaza između privatnih maraka i maraka proizvođača te povećanje tržišnog udjela privatnih maraka.

privatne marke; razvoj; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Private label development in Croatia

nije evidentirano

private label; development; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

130

11.03.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija