Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje razvoja privatnih maraka u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 164801)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Horvat, Sandra Istraživanje razvoja privatnih maraka u Republici Hrvatskoj // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 81-94

Podaci o odgovornosti

Horvat, Sandra

hrvatski

Istraživanje razvoja privatnih maraka u Republici Hrvatskoj

Privatne su marke na tržištu prisutne od 19. stoljeća, ali su značajniji tržišni rast zabilježile u posljednjih tridesetak godina kada su trgovci shvatili njihov značaj u konkurentskoj borbi na sve konkurentnijem tržištu. Njihov tržišni razvoj nije bio ujednačen u svim regijama pa su tako najzastupljenije u Europi gdje u pojedinim zemljama njihov tržišni udio prelazi 40%. Iako je u Hrvatskoj tržišni udio privatnih maraka znatno manji, važno je istaknuti njegov kontinuirani rast u proteklih desetak godina, koliko su privatne marke prisutne u Hrvatskoj. Radi projekcije budućih trendova i smjerova razvoja privatnih maraka na domaćem tržištu provedeno je izviđajno istraživanje putem dubinskih intervjua sa stručnjacima koji se bave upravljanjem privatnim markama unutar trgovačkih lanaca koji posluju u Republici Hrvatskoj i osobama koje vode proizvodnju za privatne marke. Istraživanje je pokazalo da su tri glavna trenda koja se očekuju u razvoju privatnih maraka u Republici Hrvatskoj: povećanje kvalitete, održavanje razine cjenovnog jaza između privatnih maraka i maraka proizvođača, te povećanje tržišnog udjela privatnih maraka.

razvoj privatne marke; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Research of private label development in Croatia

nije evidentirano

private label development; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXI (1)

2009.

81-94

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija