Geomarketing Osječko-baranjske županije (CROSBI ID 359882)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ljulj, Krešimir
Cetl, Vlado
hrvatski
Geomarketing Osječko-baranjske županije
Tema ovog diplomskog rada je geomarketing. Njegove najvažnije komponente, kao što su GIS, MIS, software-ska podrška. Obrađena je tema geomarketinga u održivom razvoju, njegova uloga u klasičnom i ukupnom marketingu. Obrađeni je tema o podacima potrebnima za geomarketing. Poseban osvrt je na primjeru geomarketinga Osječko-baranjske županije te obrade teme javno-privatnog partnerstva, lokalne samouprave i osnivanja clustera.
Geomarketing; GIS; održivi razvoj; javno-privatno partnerstvo
nije evidentirano
engleski
Geomarketing in Osječko-barnjaska county
nije evidentirano
Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS
nije evidentirano
Podaci o izdanju
96
18.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Geodetski fakultet
Zagreb