Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475160

Geomarketing Osječko-baranjske županije


Ljulj, Krešimir
Geomarketing Osječko-baranjske županije 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


Naslov
Geomarketing Osječko-baranjske županije
(Geomarketing in Osječko-barnjaska county)

Autori
Ljulj, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.06

Godina
2010

Stranica
96

Mentor
Cetl, Vlado

Ključne riječi
Geomarketing; GIS; održivi razvoj; javno-privatno partnerstvo
(Geomarketing; sustainable development; spatial planning; GIS)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je geomarketing. Njegove najvažnije komponente, kao što su GIS, MIS, software-ska podrška. Obrađena je tema geomarketinga u održivom razvoju, njegova uloga u klasičnom i ukupnom marketingu. Obrađeni je tema o podacima potrebnima za geomarketing. Poseban osvrt je na primjeru geomarketinga Osječko-baranjske županije te obrade teme javno-privatnog partnerstva, lokalne samouprave i osnivanja clustera.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb