Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 475112

Uloga imidža u odabiru turističke destinacije


Tunović, Alena
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije
(The role of image in the selection of tourist destinations)

Autori
Tunović, Alena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
21.06.

Godina
2010

Stranica
74

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Imidž; odabir; turistička destinacija
(Role; image; tourist destinations)

Sažetak
Cilj ovog rada je definirati zaključke, dati određene preporuke, sugestije, buduća "pravila ponašanja" kako bi se unaprijedio komunikacijski dijelog na relaciji destinacija- turist, ostvarila veća potrošnja turista, povećalo njigovo zadovoljstvo ponuđenim turističkim proizvodom, utjecalo na rast turističkog prometa te doprinjelo unapređenju imidža destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka