izvor podataka: crosbi
!
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije (CROSBI ID 359865)
Ocjenski rad | diplomski rad
Tunović, Alena
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010
Podaci o odgovornosti
Tunović, Alena
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Uloga imidža u odabiru turističke destinacije
Cilj ovog rada je definirati zaključke, dati određene preporuke, sugestije, buduća "pravila ponašanja" kako bi se unaprijedio komunikacijski dijelog na relaciji destinacija- turist, ostvarila veća potrošnja turista, povećalo njigovo zadovoljstvo ponuđenim turističkim proizvodom, utjecalo na rast turističkog prometa te doprinjelo unapređenju imidža destinacije.
Imidž; odabir; turistička destinacija
nije evidentirano
engleski
The role of image in the selection of tourist destinations
nije evidentirano
Role; image; tourist destinations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
21.06.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove