Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga imidža u odabiru turističke destinacije (CROSBI ID 359865)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tunović, Alena Uloga imidža u odabiru turističke destinacije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2010

Podaci o odgovornosti

Tunović, Alena

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Uloga imidža u odabiru turističke destinacije

Cilj ovog rada je definirati zaključke, dati određene preporuke, sugestije, buduća "pravila ponašanja" kako bi se unaprijedio komunikacijski dijelog na relaciji destinacija- turist, ostvarila veća potrošnja turista, povećalo njigovo zadovoljstvo ponuđenim turističkim proizvodom, utjecalo na rast turističkog prometa te doprinjelo unapređenju imidža destinacije.

Imidž; odabir; turistička destinacija

nije evidentirano

engleski

The role of image in the selection of tourist destinations

nije evidentirano

Role; image; tourist destinations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

21.06.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija