Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije (CROSBI ID 564476)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Koller-Trbović, Nivex Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije" / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 84-85

Podaci o odgovornosti

Koller-Trbović, Nivex

hrvatski

Socijalni pedagozi o stanju i perspektivama socijalne pedagogije

Polazeći od načela i smjernica kvalitativne metodologije koja se bavi istraživanjem stvarnih problema ljudi (Mesec, 1998), načina kako pojedinci vide, doživljavaju svijet oko sebe, cilj rada je bio saznati što sudionici istraživanja (socijalni pedagozi s područja RH), misle o svojoj struci i kakva su njihova iskustva vezano uz profesionalni identitet, radno mjesto i korisnike s kojima rade. S ciljem prikupljanja podataka, sudionici istraživanja zamoljeni su za osobni komentar na kraju upitnika. Od 193 sudionika istraživanja, komentar je napisalo njih 61%. U obradi podataka korištena je kvalitativna sadržajna analiza (Vogrinc, 2008) kroz šest koraka. Podaci su obrađeni zasebno po resorima u kojima su sudionici istraživanja bili zaposleni (Organizacije civilnog društva, Lokalna uprava i samouprava, Školstvo, Zdravstvo, Socijalna skrb i Pravosuđe), te sumirani i interpretirani. Ključni rezultat, odnosno, ključna tema izolirana metodom kvalitativne analize sadržaja jest tema profesionalnog identiteta s kojom su druge teme u određenim uzročno posljedičnim odnosima. Tako proizlazi da je riječ o struci koja je potrebna i čiji su stručnjaci kompetentni (mada treba stalno dalje raditi na unapređenju kompetencija i prakse), no istovremeno se radi o struci neprepoznatljivog identiteta i neprimjerenog društvenog statusa (što zahtijeva stalni rad na promociji struke i stručnjaka). Pritom, kad je riječ o zadovoljstvu strukom tada te rezultate sudionici atribuiraju u odnosu na sebe, sebe drže zaslužnima za to, dok kad je riječ o nezadovoljstvu strukom i statusom, tada kao krivce za takvo stanje sudionici nalaze u nefunkcioniranju institucija i u problemima u praksi. Tako su rezultati ovog istraživanja ukazali na neujednačenost u doživljaju osobno viđene kompetentnosti i potrebe za socijalnim pedagozima danas u našem društvu i neprepoznatljivosti struke i stručnjaka te posljedično, lošeg statusa struke i stručnjaka.

socijalni pedagozi; profesionalni identitet; status struke

nije evidentirano

engleski

Social pedagogues about perspective in social pedagogy

nije evidentirano

social pedagogues; professional identity; status of profession

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-85.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije"

Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina

Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-63-3

Podaci o skupu

3.hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem, 10+ Snage socijalne pedagogije

predavanje

23.04.2010-25.04.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Socijalne djelatnosti