Postoje li rezerve za kvalitetan rad u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture? (CROSBI ID 564351)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Elida
hrvatski
Postoje li rezerve za kvalitetan rad u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture?
Hoće li učenik zaista biti subjekt nastavnog procesa to ovisi o brojnim čimbenicima, od kojih nastavniku pripada glavna uloga. To zbog toga što smatramo da nastavni proces koji se organizira i provodi u uvjetima u kojima učenici svjesno sudjeluju u radu istodobno predstavlja i temeljni uvjet da se učenici na vlastitom iskustvu uvjere u potrebu i korisnost tjelesnog vježbanja. Sasvim sigurno da takvo formirano uvjerenje pozitivno djeluje na njihov trajni odnos prema tjelesnom vježbanju.
kvaliteta; nastava tjelesne i zdravstvene kulture; individualizacija
nije evidentirano
engleski
Does reserves for quality work in PE lessons exist?
nije evidentirano
quality; PE lessons; individualisation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
376-378.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 19. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Individualizacija rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Findak, Vladimir
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
953-95082-6-6
Podaci o skupu
19. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
22.06.2010-26.06.2010
Poreč, Hrvatska