Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 474476

Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole


Rački, Željko
Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2007), 15; 5-8 (podatak o recenziji nije dostupan, popularan rad, stručni)


Naslov
Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole
(Creativity of elementary school children in school context)

Autori
Rački, Željko

Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 15 (2007), 15; 5-8

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, popularan rad, stručni

Ključne riječi
Kreativnost; djeca; škola
(Creativity; children; school)

Sažetak
Reći da su sva djeca kreativna je točno koliko i reći da su sva djeca inteligentna. Točno je da sva djeca posjeduju inteligenciju, u to nema sumnje. Čak i intelektualno teško oštećena djeca posjeduju inteligenciju, premda u vrlo ograničenom stupnju. Posjedovati osobinu inteligencije, međutim, ne znači da je netko inteligentan, zar ne? Kako to? Zapravo, obično pod pojmom inteligentan mislimo na djecu koja tu osobinu imaju izraženu u većoj mjeri od ostale djece. Isto vrijedi i za kreativnost, čak i više.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Željko Rački, (305984)