Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole (CROSBI ID 164634)

Prilog u časopisu | popularni rad

Rački, Željko Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2007), 15; 5-8

Podaci o odgovornosti

Rački, Željko

hrvatski

Kreativnost osnovnoškolske djece u kontekstu škole

Reći da su sva djeca kreativna je točno koliko i reći da su sva djeca inteligentna. Točno je da sva djeca posjeduju inteligenciju, u to nema sumnje. Čak i intelektualno teško oštećena djeca posjeduju inteligenciju, premda u vrlo ograničenom stupnju. Posjedovati osobinu inteligencije, međutim, ne znači da je netko inteligentan, zar ne? Kako to? Zapravo, obično pod pojmom inteligentan mislimo na djecu koja tu osobinu imaju izraženu u većoj mjeri od ostale djece. Isto vrijedi i za kreativnost, čak i više.

kreativnost; djeca; škola

nije evidentirano

engleski

Creativity of elementary school children in school context

nije evidentirano

creativity; children; school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (15)

2007.

5-8

objavljeno

1331-9299

Povezanost rada

Psihologija