Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472706

Proces i strategija trgovinskog poduzeća


Segetlija, Zdenko
Proces i strategija trgovinskog poduzeća
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010


Naslov
Proces i strategija trgovinskog poduzeća
(The Process and Strategy of Commerce Company)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
133

Ključne riječi
Menadžment; strategija; planiranje; marketing; marketinška strategija; trgovinsko poduzeće; upravljanje procesima
(Management; strategy; planning; marketing; marketing strategy; commerce company; management of processes)

Sažetak
Nakon uvodnih razmatranja (uvod, svrha, cilj, zadatak i metodičke postavke rada i sadržaj knjige) drugi se dio knjige odnosi na upravljački proces trgovinskoga poduzeća (najviše s motrišta problema njegova planiranja). Analizirani su temeljni pojmovi iz procesa menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Dakle, u njemu se analiziraju funkcije, odnosno faze i njihov slijed u procesu menadžmenta trgovinskog poduzeća. Treći se dio odnosi na metodiku stvaranja strategije: (a) na istraživanje postojećeg stanja, te mikrookoline i makrookoline poduzeća, (b) na analizu snaga/slabosti ; (c)na marketinška istraživanja ; (d) na izbor (izvođenje) ciljeva poduzeća ; (e) na izbor glavne orijentacije u strategiji poduzeća ; (f) na razvijanje marketinških strategija i njihovo povezivanje ; (g) na međuovisnost marketinške i financijske strategije, i (h)na dobivanje cjelovite strategije i njezino preispitivanje. U četvrtom smo dijelu knjige objasnili problematiku razvoja trgovinskog poduzeća s motrišta upravljanja njegovim procesom (procesima) kao suvremene koncepcije u menadžmentu i marketingu trgovinskoga poduzeća. U petom smo dijelu knjige nastojali sintetizirati glavne nalaze i koristi od prezentorane građe. U ovoj su knjizi rasvijetljene posebnosti menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Iz širokog područja menadžmenta obrađeno je najviše područje metodičkog pristupa analizi, istraživanju i izboru strategija. Razradom te pretpostavke pokušalo se pomoći studentima u koncipiranju njihovih magistarskih radova kao i praktičarima u znanstvenom uobličavanju i i shvaćanju svoga poslovanja i razvoja, odnosno strategijskog menadžmenta trgovinskog poduzeća. Iako materijal nije zamišljen kao knjiga, on ipak predstavlja priručnik u kojem se citirana literatura odnosi na 154 fus-note, 104 citirana rada domaće i inozemne literature (od toga 9 izvora s Interneta) i 37 grafička prilaza.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)