Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472673

Marketing i distributivna trgovina


Segetlija, Zdenko
Marketing i distributivna trgovina, Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010 (monografija)


Naslov
Marketing i distributivna trgovina
(Marketing and Distributive Trade)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
149

ISBN
978-953-253-076-6

Ključne riječi
Marketing; distributivna trgovina; trgovinski marketing; Republika Hrvatska
(Marketing; distributive trade; trade marketing; Republic of Croatia)

Sažetak
Nakon uvodnih razmatranja najprije se definira distibutivna trgovina i marketing, a potom analizira povijesni razvoj marketinga općenito i posebno marketinga u distributivnoj trgovini, odnosno marketinga trgovinskih poduzeća, te suvremeni pristupi vertikalnom marketingu. Sljedeće se poglavlje odnosi na znanstveni pristup marketingu u trgovini i na upravljanje znanjem kao temelj suvremenoga marketinga u trgovini. Potom se analizira razvoj marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj s teorijskih i s praktičkih motrišta i izvlače stanoviti zaključci. Posebno se analiziraju spoznaje o mjestu i ulozi distributivne trgovine u gospodarskom i marketinškom sustavu. Iz istraživanja je proistekao općeniti zaključak da su postojale i da još uvijek postoje potrebe primjene marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj, jer ulazak i djelovanje velikih stranih maloprodajnih lanaca s velikopovršinskim prodavaonicama još ne znači i primjenu marketinga. Pretpostavka za tu primjenu je, uz ostale vanjske uvjete, i u izboru odgovarajuće strategije od strane trgovinskih gospodarskih subjekata, na temelju informacija o promjenama koje se događaju u okružju distributivne trgovine i u konkurentskoj trgovinskoj strukturi. Dakle, potrebe i mogućnosti daljnjega razvoja distributivne trgovine u Republici Hrvatskoj ocjenjuju se na temelju analize mogućnosti i potreba razvoja njezina marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)