Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 472671

Marketinški plan i praksa u trgovini


Segetlija, Zdenko
Marketinški plan i praksa u trgovini
Osijek: Eknomski fakultet u Osijeku, 2010


Naslov
Marketinški plan i praksa u trgovini
(Marketing plan and practices in trade)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izdavač
Eknomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
62

Ključne riječi
Marketinški plan; trgovinsko poduzeće; marketinška strategija.
(Marketing plan; trade company; marketing strategy.)

Sažetak
U udžbeniku je dato objašnjenje za izradu marketinškoga plana trgovinskog poduzeća s hipotetičkim primjerom kao uputstvo za izradu seminarskoga rada studenata na stručnom studiju "Trgovina". Osim toga je dato uputstvo za obavljanje stručne prakse u svrhu upoznavanja robnih procesa u konkretnim gospodarskim subjekatima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)