Ocjena i čimbenici konkurentnosti industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj (CROSBI ID 41916)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
hrvatski
Ocjena i čimbenici konkurentnosti industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj
Svrha je ovoga poglavlja ocijeniti konkurentsku poziciju i identificirati čimbenike konkurentnosti u industriji kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj. Čimbenici konkurentnosti koji se istražuju jesu poslovni model, ulaganje u marketing, robne marke, kanali distribucije, tehnologija i razvitak, organizacijski aspekti i ljudski resursi. U poglavlju se navode i percepcije menadžera i vlasnika o vlastitoj konkurentnosti i konkurentnosti sektora i perspektive budućega razvitka industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj. Analiza se zasniva na modelu sektorske konkurentnosti, a prilikom izrade analize koristilo se varijablama strateškog ponašanja poduzeća i indikatorima uspješnosti sektora. Obavljena je empirijska analiza koja se zasniva na primarnim podacima prikupljenima anketiranjem i intervjuiranjem proizvođača u hrvatskoj industriji kože i proizvoda od kože.
industrija kože i proizvoda od kože, Hrvatska, učinkovitost i djelotvornost, konkurentnost
nije evidentirano
engleski
Factors of competitiveness in the leather industry in Croatia
nije evidentirano
leather industry, Croatia, performance, competitiveness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
94-124.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ekonomski aspekti razvitka industrije kože i proizvoda od kože u Republici Hrvatskoj
Santini, Guste ; Drašković, Veselin ; Lovrinčević, Željko ; Milovanov, Valerij ; Popović, Dejan ; Teodorović, Ivan
Zagreb: Rifin
2008.
9789537413057