Analiza pogrešaka u uporabi glagolskih vremena u pismenoj provjeri učeničkog znanja (CROSBI ID 41869)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Mirjana
hrvatski
Analiza pogrešaka u uporabi glagolskih vremena u pismenoj provjeri učeničkog znanja
Pismene provjere znanja nezaobilazan su dio nastavnog procesa i provode se u svrhu procjene stečenog učeničkog znanja o stranom jeziku. Cilj je ovog rada istražiti prirodu pogrešaka u uporabi glagolskih vremena za izricanje sadašnjosti i prošlosti u pisanoj produkciji učenika 8. razreda u nastavi engleskog kao stranog jezika u osnovnoj školi. U tu svrhu testirano je gramatičko znanje učenika za glagolska vremena Present Simple i Present Continuous te Simple Past i Present Perfect. Za potrebe ovog rada proveden je test na uzorku od 100 učenika, a sastoji se od zadataka nadopunjavanja teksta odgovarajućim oblikom već ponuđenog glagola. Korpus je sastavljen od pogrešnih glagolskih oblika koje su tvorili učenici rješavajući zadatke pismene provjere znanja. Analizom prikupljenog korpusa dolazi se do podataka o strukturi i zastupljenosti morfosintaktičkih pogrešaka na promatranom aspektu jezične uporabe. Sistematizacijom pogrešaka otkrivaju se i strategije produkcije za kojima učenici posežu pri proizvodnji jezičnih elemenata koji odstupaju od jezične norme jezika cilja. U završnom dijelu rada raspravlja se o mogućim implikacijama dobivenih rezultata na nastavnu praksu.
pismena provjera znanja; morfosintaktičke pogreške; strategije produkcije
nije evidentirano
engleski
Error analysis of the tense use in written language assessment
nije evidentirano
language testing; morphosyntactic errors; production strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
129-141.
objavljeno
Podaci o knjizi
Prostor i vrijeme u jeziku: Jezik u prostoru i vremenu
M. Brdar, M. Omazić i sur.
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-314-017-9