Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob (CROSBI ID 563560)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Crnković, Sanja ; Budiselić Bistrović, Anamarija ; Pogarčić, Ivan
hrvatski
Informacijsko-komunikacijske tehnologije i treća životna dob
Promicanje cjeloživotnog učenja zahtijeva razvoj sasvim nove vizije i organizacije učenja u budućnosti koja uključuje različite skupine ljudi, obrazovne ustanove i radna mjesta. Učenje ima ključnu ulogu u starenju društva jer povezuje izazove i mogućnosti, a stariji ljudi mogu produbiti baze znanja i dati svoj doprinos razvoju informacijskog društva međugeneracijskom razmjenom iskustava, vještina i kompetencija. Informacijsko-komunikacijske tehnologije (ICT) imaju važnu ulogu u razvijanju različitih oblika edukacije za starije osobe i njihovo uključivanje u društvo znanja jer omogućuje individualno učenje, pristup informacijama i uslugama što osobito dolazi do značaja kod osoba s invaliditetom. Međutim, to može dovesti do novih prepreka, ovisno o alatima i pristupima koji se koriste. Sadašnji ICT alati često nisu pristupačni i stoga se osobita pažnja treba posvetiti starijim osobama s fizičkim ograničenjima, invaliditetom i vrlo malim iskustvom s ICT sučeljem jer ih takve teškoće mogu spriječiti i demotivirati u efektivnom savladavanju ICT vještina.
ICT; cjeloživotno učenje; treća životna dob; motivacija; prepreke
nije evidentirano
engleski
ICT and third age
nije evidentirano
long-life learning; third age; motivation; obstacles
nije evidentirano
Podaci o prilogu
229-235.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Non-formal adult education and informal adult learning
Milan Matijević ; Tihomir Žiljak
Zagreb: URIHO
978-953-98811-3-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096