Međudjelovanje učitelja i učenika hrvatskoga kao stranoga jezika na nastavi (CROSBI ID 164116)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Bošnjak, Marija ; Filipović, Danijela
hrvatski
Međudjelovanje učitelja i učenika hrvatskoga kao stranoga jezika na nastavi
Ovim se radom raščlanjuju osobitosti jezične nastave hrvatskoga kao inoga jezika, poglavito stranoga jer je riječ o početničkoj razini te način na koji su se učitelji i učenici u njoj ponašali. Građa je prikupljena na razgovor- nim vježbama na sveučilišnoj razini. U prvome dijela rada predstavljaju se glavne uloge učenika i učitelja na nastavi jezika i oslikavaju primjerima. U drugome dijelu rada pokazuje se učiteljski pristup jezičnim odstupanjima njegovih učenika. U situacijama kada je važnija komunikacijska sposobnost od gramatičke neka se početnička jezična odstupanja od hrvatskoga standard- noga jezika trebaju ispravljati, a druga ne. Na primjerima se objašnjavaju neka od temeljnih načela potaknutih razgovora i od luke o ispravljanju ili propuštanju ispravljanja odstupanja u nastavi koja je poglavito usmjerena inojezičnomu učeniku hrvatskoga, njegovim jezičnim i komunikacijskim spo- sobnostima u određenomu trenutku njegova jezičnoga razvoja.
poučavanje jezika ; međudjelovanje na nastavi ; razgovaranje ; is-
nije evidentirano
engleski
The Interaction of Teachers and Learners of Croatian as a Foreign Language in Class
nije evidentirano
language teaching ; classroom interaction ; conversation ; correction ;
nije evidentirano