Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu (CROSBI ID 744344)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Lukić, Darko Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Turčinović, Željka (ur.). Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute, 2010. 324..

Podaci o odgovornosti

Lukić, Darko

Turčinović, Željka

hrvatski

Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu

Udžbenik obrađuje materiju teorijskih pretpostavki kazališne produkcije (organizaciju, planiranje, alate za planiranje, metodologiju i načine organizacije rada), zatim praktične elemente kazališne produkcije (korak po korak, po modelima "from page to stage" ili "from option to opening"), i konačno marketinga gotovog kazališnog proizvoda (posebnosti kazališnoga marketinga, oglašavanja, reklame, promidžbe).

kazališni menadžment; marketing umjetnosti; kazališna produkcija

Riječ je o drugom, dopunjenom izdanju udžbenika koji je prvi puta objavljen 2006. godine

engleski

Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater

nije evidentirano

theater management; arts marketing; theater production

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute

324

2010.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6343-54-6

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti