Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu (CROSBI ID 744344)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Lukić, Darko
Turčinović, Željka
hrvatski
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu
Udžbenik obrađuje materiju teorijskih pretpostavki kazališne produkcije (organizaciju, planiranje, alate za planiranje, metodologiju i načine organizacije rada), zatim praktične elemente kazališne produkcije (korak po korak, po modelima "from page to stage" ili "from option to opening"), i konačno marketinga gotovog kazališnog proizvoda (posebnosti kazališnoga marketinga, oglašavanja, reklame, promidžbe).
kazališni menadžment; marketing umjetnosti; kazališna produkcija
Riječ je o drugom, dopunjenom izdanju udžbenika koji je prvi puta objavljen 2006. godine
engleski
Production and Marketing of the Performing Arts : Organization, planning, production and marketing in the theater
nije evidentirano
theater management; arts marketing; theater production
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute
324
2010.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6343-54-6