Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470985

Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o.


Martinović, Maja; Klarić, Andrija; Vranešević, Tihomir
Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o. // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent, 2007. str. 279-290


Naslov
Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o.
(The brand DONA and the company Dona trgovina d.o.o.)

Autori
Martinović, Maja ; Klarić, Andrija ; Vranešević, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Upravljanje markama

Urednik/ci
Vranešević, Tihomir

Izdavač
Accent

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
279-290

ISBN
978-953-99762-4-6

Ključne riječi
upravljanje markama, kreiranje marke
(brand management, brand creation)

Sažetak
Rad opisuje razvoj tvrtke DONA trgovina d.o.o., te povijest marke DONA. Prikazana je strategija restrukturiranja i oživljavanje marke DONA, te privatne robne marke tvrtke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Martinović (autor)

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Martinović, Maja; Klarić, Andrija; Vranešević, Tihomir
Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o. // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent, 2007. str. 279-290
Martinović, M., Klarić, A. & Vranešević, T. (2007) Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o.. U: Vranešević, T. (ur.) Upravljanje markama. Zagreb, Accent, str. 279-290.
@inbook{inbook, editor = {Vrane\v{s}evi\'{c}, T.}, year = {2007}, pages = {279-290}, keywords = {brand management, brand creation}, isbn = {978-953-99762-4-6}, title = {The brand DONA and the company Dona trgovina d.o.o.}, keyword = {brand management, brand creation}, publisher = {Accent}, publisherplace = {Zagreb} }