MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU (CROSBI ID 359512)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Martinović, Maja
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
MARKETING USLUGA U SREDNJOŠKOLSKOM OBRAZOVANJU
Osnovni predmet istraživanja rada je postojeća razina usluga u srednjim školama u Republici Hrvatskoj te u izabranim zemljama svijeta (SAD, Nizozemska, Japan i zemlje u tranziciji – Litva, Poljska i Ukrajina). Poseban naglasak stavlja se na RH gdje se, osim postojeće razine usluga, želi doznati i kakvo je ukupno stanje u srednjoškolskom obrazovanju, te kakav je općenito stav nastavnika prema marketingu. Ciljevi istraživanja bili su: analizirati aktualnu situaciju po pitanju usluga u srednjoškolskom obrazovanju u RH ; analizirati usluge u srednjoškolskom obrazovanju u izabranim zemljama svijeta, s ciljem da se stekne uvid u eventualne razlike u odnosu na razinu usluga u RH ; ustanoviti količinu, raznovrsnost i kvalitetu usluga koje postoje u hrvatskim srednjim školama ; ustanoviti razinu primjene pojedinih marketinških aktivnosti u hrvatskim srednjim školama ; istražiti stavove nastavnika o potrebi primjene marketinških aktivnosti u srednjoškolskom obrazovanju u RH ; istražiti općenito znanje tih nastavnika o marketingu usluga.
marketing u uslužnom sektoru; obrazovne usluge; srednjoškolsko obrazovanje; istraživanje kvalitete usluga
nije evidentirano
engleski
SERVICES MARKETING IN HIGH SCHOOL EDUCATION
nije evidentirano
marketing in services; educational services; high school education; services quality research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
179.
18.10.1999.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb