Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470226

"Mjesto pod suncem" u konkurentskom okruženju


Pavlek, Zvonimir
"Mjesto pod suncem" u konkurentskom okruženju // Suvremena trgovina, 35 (2010), 2; 48-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
"Mjesto pod suncem" u konkurentskom okruženju
("Place under the Sun" in Competitive Environment)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35 (2010), 2; 48-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Asortiman proizvoda; marka; upravljanje kategorijama; misija; vizija
(Product mix; brand; category management; mission; vision)

Sažetak
U radu se na primjeru HGspota obrađuju novi pogledi na oblikovanje asortimana u maloprodaji i daju prikazi određenih alata: GE/McKinsey matrica i pristup u upravljanju kategorijama proizvoda (category management).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zvonimir Pavlek, (104966)